Vårkänslor!

Vilket underbart väder vi har där ute! Har gått sönder lite mer för varje timme solen skinit under veckoslutet, och jag inte har kunnat gå ut… Och fast jag inte har vågat mig på någon mer ansträngande utevistelse idag heller, så gjorde min lilla promenad från jobbet till bilen under! Tänk att solen kan ha en så positiv inverkan på humöret :) För att sen ytterligare inbilla sig att det snart är sommar, måste jag lägga på lite feelismusik i bilen påväg hem. Ingenting säger sommar som lite Lasse Stefanz ;) Nu hoppas vi bara att solen fortsätter skina så att snön snabbt smälter bort…

Jag ska nu försöka hålla mig lugn på soffan ikväll ännu. Vill bli frisk från den här jäklade flunssan nu en gång för alla. Och försöker intala mig själv om att oddsen för det stiger om jag inte anstränger mig för tidigt den här gången… Let’s hope so :)