Några fynd och en besvikelse.

Ni vet den där shoppingen jag gjorde här för en tid sedan? Paketet från nelly.com kom i början av veckan, och 2 av 3 saker var precis såna jag hade tänkt mig.

Ett par riktigt söta skor, passliga för sommarens båtfärder

Ett enkelt smycke. Längden på "kedjan" går att justera från långt till riktigt kort.

Däremot var klänningen en stor besvikelse, så här in real life. Såg inte alls lika söt ut som på bilden, och kvaliteten var helelr inget vidare. Den fick med andra ord snällt åka tillbaka, och så sparade man ju några eurosar istället för att spendera dom :)
Nu väntar jag på att H&M paketet också skall hitta sin väg till posten och hem till mig. Förhoppningsvis blir det några fler fynd därifrån…

Kommentera

