Här firas det fredag.


Tulpanerna jag inte kunde motstå. Dessutom har Aaltovasen jag fick till studenten 2007 (!) äntligen fått komma i användning för första gången.


Veckoslutsgodis. Såhär psycho blir man för övrigt då sambon hämtar hem en favoritsort  från Sverigebåten.


Favoriten. Kaffeglass från Herrgårdsglass. MUMS!


En fredagsfilm.


Och så en Somersby på det ännu. Skål och trevligt veckoslut!

H&M levererade.

Idag fick jag äntligen springa in på posten och söka ut paketet. Och trots att jag kommer att skicka tillbaka de flesta plaggen, så är jag ändå väldigt nöjd med vad grannlandskedjan levererade. Det är oftast inte lätt att komma över byxor som sitter bra, men i paketet fanns det hela 3 st (!) som passade perfekt! Dessutom blev det en tunn sommartröja och ett par sköna sommartossor. Jag är nöjd.

Sommar, du är så hemskt välkommen nu!