Vilken känsla.

Att vakna med ett leende på läpparna och minnas känslan och feelisen från igår kväll då Mikko kammade hem segern i The Voice of Finland. Härligt! Många stolta Ekenäsbor idag har jag på känn. Och så ses vi på torget på onsdag! Kommer bli awesome ;)

För övrigt är det en väldigt oplanerad helg i det här hushållet. Inga planer inga måsten. Sovmorgon. Härligt det också :) Sambon har åkt iväg till H:fors för att kika på en ny bil, och själv har jag spendera förmiddagen framför teven. Det enda jag måste göra nu är att sätta mig i bilen, åka ut till mam&pap, och bli bjuden på mammas mat. Vadå jag har det bra liksom?

Ha en riktigt bra fortsättning på veckoslutet! :)

Kommentera

