Afterwork var det ja…

Kände att jag behövde lapa lite solenergi idag efter jobbet. Med hopp om ett bättre humör och klarare tankar liksom. Tror att det fungerade rätt så bra också.
Satte mig med andra ord i solstolen på balkongen. Med en bok. Har inte läst en bok på väldigt länge nu. Jag som slukade böcker när jag var yngre. Finns väl inte tid antar jag. Hur som helst så var det en riktigt hemsk bok. Sann historia, övergrepp på barn och pedofili. Usch. Plötsligt känns ens egna problem relativt små…
Till kvällsmat blev det en struva som jag köpte på rea idag i Cittarn. Tyckte det var lite komiskt att dom realiserade ut dom redan. Ni vet sådär man gör med påskäggen och julchokon. Men struvsäsongen är ju inte lång direkt, och jag klagar inte. Älskar struvor.

Kommentera

