Annat jag gjort idag…

  • Började dagen med att bli slagen i huvudet med ett svirvelspö på Drumsöbron lite före 7 på morgonen. Blev dock betydligt mera skrämd än vad jag blev skadad.
  • Då jag på eftermiddagen gick hem från jobbet, över Drumsöbron, försökte jag hålla mig så långt ifrån svirvelspöna jag kunde. Med den påföljden att jag blev påkörd av, inte en, utan två, cyklister! Hjälp alltså. Får väl ro över nästa gång eller nåt…
  • Dagen blev dock lite bättre när jag kom hem och satt mig i solen på balkongen och fortsatte med min bok… Härligt varmt i solen!

  • Garderobsrensningen tog en stund ska ni veta. Men nu finns det t.o.m lite tomt utrymme på hyllorna, och en hel sopsäck ska jag förära UFF med.
  • Avslutar dagen med ishockey. Ruggigt spännande match trots att det bara är lohkopeli ännu. Det står iaf 5-2 till Finland i 3 perioden i skrivande stund… Heja Finland!

One thought on “Annat jag gjort idag…

  1. Pingback: Drumsö bro. | Småstadstankar

Kommentera

