Helomvändning.

Planen var shopping och kaffedejt i Iso Omena, men istället blev det shopping och middagsdejt i centrum. Kul så, vet inte när jag senast skulle ha gått omkring i butikerna där :) Det är så bekvämt att åka till köpcentrum, var allt finns på ett ställe, så därför blir det oftast att man landar i något av dem.
Själva shoppandet blev ej heller igår någon stor succé. Har fortfarande ingen klänning till torsdagen. Men en födelsedagspresent har jag iaf fixad.
Sen skötte ju nog mitt sällskap om att sätta sprätt på pengarna, så en helt ordentligt bidrag lämna vi nog efter oss trots allt :)

Hemma i Ekenäs var vi först åt 10-tiden. Sen bjöds det på nybakad rabarberpaj med vaniljglass på Estholmen, och eftersom man inte kunde motstå det så var jag inte hemma förrän halv 12-tiden inatt. För dumt huvud får kroppen lida, eller hur dom nu brukar säga… Behöver jag tillägga att det var ruskigt motvilligt jag steg upp imorse 04.45 efter 5 timmars sömn? Fast å andra sidan så lever man och är ung bara en gång, så då måst man väl passa på att vara lite spontan när man har möjlighet :)

 Nu gäller det bara att försöka orka sig igenom en 10 timmars arbetsdag, och sen någon timme linedance på det. Idag dansar vi på Björkudden i Ingå, så jag hoppas det skulle låta bli att regna, och att temperaturen skulle stiga lite…
Önskar alla en riktigt motiverande och effektiv arbetsdag, och hoppas att jag själv också får nånting gjort! ;)

Kommentera

