STATUS: trött, men partysugen!

Spenderade en timme eller så i garderoben inatt. Gick igenom allt jag äger i klädväg, pröva 17 olika  outfits, och det sluta ändå med att jag valde klänningen årsmodell gammal som jag hade tänkt från början. Ville ju inte ha helsvart klänning tyckte jag, men så var jag ändå helt nöjd med det till slut. Och så mycket funderas och så mycket ångest, bara för att ändå komma tillbaka till ruta 1 i slutändan. Sååå typiskt mig :)

Utgångsläget för fest är väl dock inte det allra bästa. 5 timmar sömn 3 nätter i sträck nu. Börjar vara lite på snåla sidan, även för mig. Ett varningens ord alltså till mina medfestare; risken finns att jag är out efter första glaset skumppa!

Lite lite jobb ännu, sen hem på lunch och byta till partydress, och kl. 13 hoppar vi på bussen mot huvudstaden. Kommer nog bli en bra kväll det här har jag på känn… ;)

One thought on “STATUS: trött, men partysugen!

Kommentera

