Man blir ju så lessen.

Händer bara tråkiga saker i våra trakter för tillfället, som det här och det här. Usch och fy vad tråkigt säger jag bara.

Annars flyter allt på som vanligt. Min kära vän migränen har spökat här de senaste dagarna, och imorse tänkte den komma på besök igen. Men tror att jag lyckades avfärda den för den här gången. För tillfället känns det åtminstone så.
Får gärna hålla sig borta också för efter jobbet ska jag hoppa i bilen för att åka in till huvudstan och roa mig några timmar. Trevligt sällskap, mat, bio. Kanske lite rea? :)

På tal om trevligt sällskap så hade jag väldigt trevligt sällskap på lunchen idag. Tack till Maarit för det. Vi åt super smarriga räksmörgåsar och en farligt god bit ostkaka på Smögen. Kan varmt rekommenderas!

Något annat revolutionerande har jag inte att komma med just nu. Höres.

Kommentera

