Kvällsprogram.

Har varit fullt program ikväll, så får återkomma med en utförligare rapport imorgon, men i korthet har jag gjort följande:

1. Ätit en förödande god hamburgare på Knäppen, i hmm, ja, mer eller mindre knäppt sällskap. Ni får ursäkta mig men lite knäppa e vi nog, fast inte alls på ett dåligt sätt förstås ;)

2. Sett Ice Age 4:an och skrattat så mycket att jag har träningsvärk i käken! Vem har sagt att Ice Age skulle vara en barnfilm alltså? Stämmer verkligen inte. Roligaste filmen på länge. Pungråttorna, Korven, förstås Sid och så en ny stjärna, Mommo! :D

Dessutom skall jag börja använda mig av Manny the Mammuts kloka ord: ”Jag e inte fet, jag e fluffig”! ;)

3. Avslutade kvällen på ett alldeles ypperligt sätt med kafferep, skvaller och Bygglov på Estholmen. Alltför länge sen sist ❤

Nu sitter jag och kollar dagens cyberspace skörd på balkongen, invirad i en filt och med riktig höstkänsla då man ser upp på den svarta himlen och hör hur det blåser… Men nu får man väl nog masa sig i säng och så får vi återkomma imorgon. Gonatt!

Kommentera

