Febern är borta!

Måste ha varit mötet jag hade ikväll som trollade bort febern. Är så ivrig och förväntansfull efter det att jag inte har plats för något ont i kroppen mera. Spännande saker pågång nu hörni. Frestar lite att bara avslöja allt för er nu genast, men nej, nu skall jag faktiskt hålla mig tills allt är lite mera på det klara, så att säga :)

Istället skall jag försöka koncentrera mig på att slippa av med flunssan på samma väg som febern gick… Och så verkar det som att man borde börja packa inför resan också. Åtminstone verkar mitt resesällskap ha det på det klara redan. Hjälp. Jag brukar packa kvällen före :P

Kommentera

