En ny kompis att krama.

För en vecka sedan gick jag på ett Living and Room – party hos en av mina mostrar. Hade planerat inhandla några av deras söta tomtar, men när jag väl satt där och bläddrade i broschyren så förälskade jag mig i helt andra grejer. De anlände på posten idag. Inredningshjärtana får snällt vänta på att sambon kommer hem och lägger proppar i väggen så jag får dem upphängda. Sen skall jag bjuda på en bild på dem också.

Men fram tills dess får jag kramas med mina nya gosiga kompis. Det var kärlek vid första ögonkastet…

20121126-164743.jpg

Kommentera

