Man skall ju inte vara som alla andra…

Och det är man nog inte heller om man helt frivilligt ger sig ut på en tvåtimmars länk i det här vädret. Vilket jag ju då gjorde. Det var rätt så blåsigt kan man väl lugnt säga. Och ingen rusning på stadens gator precis… Det är väl kanske just därför jag gillar att gå ut när ingen annan gör det :)

Nu är man vindbiten och röd om kinderna, och förhoppningsvis sover man gott inatt. Måste bara vänta att sambon kommer välhållen hem från Säkylä först…

Imorgon kväll skall vi med kollegerna försöka ta oss fram till julfesten i H:fors. Dricka lite skumppa, äta gott, och sen schlafa på hotell med egen bastu på rummet. Förutsatt att vi kommer så långt då vill säga :)

På lördagskvällen blir det träff med flickorna i Romsarby, och då lär det bli lite mera god mat och kanske ett eller annat glas vin. Ska bli riktigt kul!

Förresten hörni, eftersom jag har ett ganska fullspäckat program framför mig under helgen, så önskar jag er alla trevlig lilla jul redan nu :)

Sist men inte minst några bilder från min promenad varsågoda…

20121129-224939.jpg

20121129-224957.jpg

20121129-225017.jpg

20121129-225034.jpg

20121129-225049.jpg

20121129-225104.jpg

Kommentera

