Listan för 2012.

Gjorde du något 2012 som du aldrig gjort förut?

Besökte Nordkapp och Kos. Började jobba med försäkringar.

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?

Nej, ingen bland vännerna.

Dog någon som stod dig nära?

Nej.

Vilka länder besökte du?

Grekland (Kos), Norge (nord Norge; Alta och Nordkapp) och Sverige (Stockholm, och Övertorneå i 5 minuter).

Är det något du saknar år 2012 som du vill ha år 2013?

Ett hus med en egen gård!

Vilket datum från år 2012 kommer du alltid att minnas?

Trot inte att det är något speciellt datum jag kommer minnas. Men Nordkapp resan i sig glömmer jag inte i första taget :)

Vad var din största framgång 2012?

Att jag fick förlängt kontrakt på jobbet.

Största misstaget?

Att jag ivrade upp mig med tomtköp och husplanering, och sen blev besviken då det inte blev något.

Bästa köpet?

Min iPhone <3

Vad spenderade du mest pengar på?

Bilen som jag köpte i januari.

Gjorde någonting dig riktigt glad?

Alla fina stunder med brorsdottern, och med guddottern med familj. Då det såg ut som vi skulle köpa en tomt var jag också väldigt glad, men så blev det ju inte så…

Vilka låtar kommer alltid att påminna dig om 2012?

Gangnam Style.

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?

Ganska lika glad eller lika ledsen som tidigare år.

Vad önskar du att du gjort mer?

Motionerat. Umgåtts mer med vännerna.

Vad önskar du att du gjort mindre?

Funderat :)

Blev du kär i år?

Nja, fortsatte bara älska sambon <3

Favoritprogram på TV?

Bonde söker fru.

Bästa boken du läste i år?

Har läst skamligt några böcker i år. Kommer inte ens på en just nu. Måste skärpa mig!

Största musikaliska upptäckten?

Barenaked Ladies.

Något du önskade dig och fick?

Många materiella saker nog jo.

Något du önskade dig och inte fick?

Ett eget hus och en egen gård… Och hunden förstås.

Vad gjorde du på din födelsedag 2012?

Var flexledig från jobbet och ställde till med kalas hemma för släkten.

Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?

Det här känns tjatigt, men jo huset och gården ni vet… ;)

Vad fick dig att må bra?

Mitt förhållande, familjen och släkten, vännerna. Ni är bäst!

Vem saknade du?

Fafa <3 Känns som jag saknat mer i år än tidigare, men varför vet jag inte riktigt…

De bästa nya människorna du träffade?

Arbetskompisarna, ni är också helt bäst! :)

Mest stolt över?

Jobbet.

Högsta önskan just nu?

Att vi skulle hitta en ny tomt och kunna fortsätta med husplanerna. En flytt från stan är mitt mål för 2013!

Kommentera

