Insomnia.

Min version av Skalmans ät- och sovklocka, och speciellt då den där sovdelen, verkar ha hakat upp sig lite igen. Igår (onsdag) var jag så slut efter en stressig dag på jobbet, så jag somnade redan vid 9 och sov som en stock ända tills klockan ringde 7.15 imorse (torsdag alltså, jag är fortfarande kvar på föregående dygn). Men tydligen var det alldeles för mycket sömn, för nu är klockan 1 på natten, och jag är fortfarande inte det minsta sömnig…

Från den positiva sidan sett dock så har jag haft tid att komma ikapp med bloggläsandet, som jag inte har hunnit med de senaste två dagarna.
Den stora frågan är dock vad man nu skulle hitta på att företa sig? Här skulle nämligen behöva dammsugas, men jag misstänker att min sambo, och eventuellt våra grannar också, INTE skulle uppskatta den aktiviteten såhär dags…
Nåh, nånting ska jag väl hitta på. Och förr eller senare så somnar man ju nog, gissningsvis senast en timme eller så före sambons väckarklocka ringer :P

20130201-011056.jpg

Kommentera

