Sovmorgon.

Jag är ju då inte precis känd för min fina sovförmåga. 5-6 timmar sömn är det jag normalt brukar klara av. Men hör och häpna, inatt har jag sovit nästan 10 timmar! Och att jag faktiskt kunde sova det i ett sträck, och att jag vaknade först halv 9 är ofattbart. Nu känner jag mig faktiskt riktigt ordentligt utvilad, så tydligen behövde jag ta igen mig lite…

Och faktiskt kan jag tycka att det är hur skönt som helst att ligga här och dra sig nu. Det kan man väl också med gott samvete göra då det inte finns några planer spikade idag, eller inte förrän senare ikväll iaf.

20130209-090816.jpg

Förresten, den där köksremppan jag berättade om… Den gick någorlunda kaosfritt. De öppnade upp vägen vid fönstret och bytte ut några skivor som fått fuktskador, men annars var det ingen större skada skedd i väggen. Och riktigt snyggt lyckades dom återställa köksväggen utanpå också, syns knappt att där är gjort nånting. Så det känns skönt att det är over and done with. Inte det roligaste att städa upp efteråt, men nu är det också gjort och åtminstone så fick ju köket sig en ordentlig rengöring :)

Önskar er alla ett riktigt skönt veckoslut!

Kommentera

