Ett veckoslut nästan förbi igen…

Lugnt och skönt veckoslut här hos oss den här gången. Sambon har jobbat och jag har pysslat här hemma.

Men igårkväll var vi faktiskt ut på vift en stund, på bio till Esbo. Vi såg filmen Flight, som hade premiär i fredags. Riktigt okej film i mitt tycke, men första halvan av den var betydligt bättre än den andra halvan. Andra hälften blev lite långdragen tyckte jag… Men hej, jag fick i alla fall njuta av Finnkinos popcorn :)

20130210-184057.jpg

Idag spenderade jag några timmar som hantlangare åt sambon. Ja eller åtminstone höll jag ju honom sällskap medan han jobbade. Hurja skönt ibland att bara se på när andra jobbar, tycker ni inte? ;)

20130210-184437.jpg

Kommentera

