Egen tid.

Tyckte jag behövde ägna mig lite åt mig själv idag, så jag hoppade i bilen och rattade iväg till Salo…

20130216-145811.jpg

Var i akut behov ett helt nytt förråd av underkläder och sockor. Roligt hur det alltid är så att allt slits och går sönder samtidigt. Men nu lär man väl vara utrustad för en tid igen. Förutom det fyndade jag några t-skjortor och tröjor.

20130216-150400.jpg

Resten av eftermiddagen blir det att pyssla på lite här hemma, och sen fixa sig i ordning inför kvällens baluns. På programmet står bowling & mat med det gamla partajgänget. Skall bli hur roligt som helst, det är nämligen alltför länge sen vi sist hade en get together ;)

Kommentera

