Monday blues…

Sitter här allena i soffan med mitt sticke, och tycker en aning synd om mig själv faktiskt. Gud vad tråkigt att bo allena alltså. Har en hemsk föraning om att jag kommer börja prata med mig själv i något skede…

Dessutom har det bara gått EN endaste kväll, och jag har redan avverka alla veckans sysslor. Tvättat två maskiner byke, städat hela lägenheten, handlat mat, lagat mat och städat några köksskåp. Så jag antar jag får ägna mig åt stickande alla kommande kvällar. När sambon kommer hem över veckoslutet om knappa två veckor, så kommer vår lägenhet att vara invaderad av mina stickprojekt…

20130218-201018.jpg

Kommentera

