Fiilisuppdatering.

Hej på er! Hälsningar från tystnaden här i lilla lägenheten. Har nog inte riktigt vant mig ännu vid att sambon faktiskt är borta. Men fiilisen är i alla fall bättre än i måndags. Och herregud idag har vi redan onsdag, så snart har det gått 1 vecka redan :)

Igår kväll ringde pappa och fråga om jag hänger med på bio, och titta på gammelbocken Willis senaste action, A good day to die hard. Jag tyckte den var helt okej, men nog är ändå dom gamla Die Hard filmerna i en klass för sig :)

Idag efter jobbet tog jag mig en promenad i det här ljuvliga vädret vi har för tillfället här i Ekenäs. När har solen månne senast visat sig före idag? Härligt skönt var det hur som helst.

20130220-183716.jpg

På vägen hem svängde jag in i butiken och plockade med mig några buketter tulpaner. Riktigt bara för att jag kände för det. Det är på något vis enklare att fantisera om våren då det står nya fräscha tulpaner i Aalto-vasen på köksbordet…

20130220-184110.jpg

Som pricken på i har jag idag också fått en rejäl påfyllning av mitt garnförråd! Nu skall jag väl klara mig en tid igen ;)

20130220-184301.jpg

Kommentera

