Tur i oturen, eller bara otur?

Så har det då hänt, det som jag befarat mest av allt. Jag har gått och dragit på mig någon åkomma av något slag, och ligger nu utslagen med 38 graders feber. Huippu liksom. Med bara 5 dagar kvar till resan.

Nu håller jag alla tummar och tår för att det inte ska vara någon seg sort, utan att jag hinner bli frisk tills i fredag… Och dessutom, som pricken på i, ligger sambon också i feber dit på andra sidan potten. Det går bra för oss nu :/

Förhoppningsvis kan vi i fredag konstatera att vi hade tur i oturen och fick det undan innan resan. Laddar nu med Finrexin, och sen blir det att krypa till kojs.

20130310-193549.jpg

Kände redan imorse att kroppen kändes trött och konstig, men tänkte bara det berodde på för lite sömn de senaste nätterna. Men när vi åkte iväg på SouthCoastDancers årsmöte och 7-årskalas idag på eftermiddagen, så konstaterade mamma ganska snabbt att jag nog har feber. Så jag satt mest bredvid och tittade på de andra som dansade. Men helt okej det också, fotade lite istället. Och sen blev det ju kaka och kaffe födelsedagen till ära :)

20130310-194629.jpg

20130310-194645.jpg

20130310-194659.jpg

20130310-194839.jpg

2 thoughts on “Tur i oturen, eller bara otur?

Kommentera

