Dags för avslöjandet…

Ni vet projektet jag pysslat med den senaste tiden. Eller dom senaste två månaderna egentligen.

JAG HAR SKRIVIT SLUTARBETE! :)

Tro det eller ej hörni, även jag skall bli färdig från skolan. En aning senare än planerat, men bättre sent än aldrig brukar dom ju säga. Många har tvivlat, inklusive jag själv. I sista minuten kom jag dock fram till att jag bara inte kan kasta bort 3 och 1/2 år i skolan, jag var ju ”bara” ett slutarbete ifrån examen.

Nu är i alla fall maraton skrivandet förbi och arbete är klart för att lämnas in imorgon. Världens skönaste känsla. Så om allt nu går enligt planerna så får jag ut mina tradenom papper till sommaren. Woop woop! :)

20130407-193859.jpg

2 thoughts on “Dags för avslöjandet…

Kommentera

