Bananplättarna.

Typ sist av alla måste ju också jag testa de ombloggade bananplättarna. Det var det värt kan jag säga. Superenkelt och sååå gott :)

Vispa upp två ägg, mosa en banan, blanda dessa sinsemellan och stek. Sen är det bara att hugga in! Jag åt dem tillsammans med rårörda jordgubbar jag hittade i frysen. Rekommenderas :)

20130425-180941.jpg

One thought on “Bananplättarna.

  1. Bara nästsist! Jag har länge tänkt att jag borde prova laga men inte har det blivit av. Men om du säger att dom e goda så ska jag nog ge de ett försök nån dag :)

Kommentera

