Glada vappen!

Här firar vi vappuafton med att sitta på jobb till halv 5. Man kan dock inte påstå att det skulle vara fasligt stressigt… Skönt så också visserligen :)

I övrigt har jag inlett vappenfirandet med att skicka iväg examensarbetet för inbindning! Fick klartecken av min handledare idag, utlåtandet är färdigt och kommer få en 4 i vitsord. Med tanke på att mitt enda mål var att få arbetet godkänt så känns det ju riktigt bra.
Efter 1 maj ledigheten blir det att anhålla om examensbetyg, och sen blir jag äntligen klar från skolan. Inte en dag för tidigt ;)

Ikväll fortsätter vappenfirandet med grillning och några cider på Estholmsvägen. Bara jag och tre boys. Blir nog en lugn kväll, och risken finns att man slocknar på soffan redan i ett tidigt skede. Men mera glädje har man ju av ledigheten imorgon i så fall :)

IMG_0280

En riktigt trevlig vappuafton till er alla! Fira försiktigt :)

Kommentera

