Lördagen.

Firade alltså min dimission och min 25-årsdag i lördags tillsammans med de närmast sörjande. Mycket jobb med att fixa allt inför festen, men visst var det ju värt det då så många hade möjlighet att komma. Att de flesta gästerna sen gav upp mycket tidigare än jag planerat, var ju inte riktigt något jag kunde påverka. Förhoppningsvis var det uppskattat i alla fall, och vi var ju några sega som satt kvar i alla fall :)

Ett stort TACK till alla för gåvorna också! Fick så många fina saker, och en massa bidrag till mitt nästa inköp ;)

Tog inga foton alls med telefonen under kvällen. Och fotona på kameran orkar jag helt enkelt inte reda upp just nu. Dom kommer kanske, någon dag… Hann åtminstone knäppa en bild på blombuketterna jag fixade för att piffa upp festsalen, aka mammas och pappas garage :)

20130610-182702.jpg

Min första vecka semester är över, och idag var det bara att snällt masa iväg sig på jobb. Man kunde ju önskat att arbetsdagen inte skulle ha varit fullt så stressig som den var, men åtminstone hade man inget annat val än att snabbt komma in i allt igen…

Dessutom åkte sambon tillbaka till vårt västra grannland igen ikväll efter sin snabbvisit här hemma. Alltid lika surt då han åker, men på något vis känns det ännu mer surt nu när det är sommar och det finns så mycket man skulle vilja hinna med… Nåh, inte så mycket kvar nu mera. Förhoppningsvis.

Tröstade mig med lite left-over kladdkaka och tänker absolut inte göra något alls ikväll. Risken är överhängande stor att jag somnar här på soffan inom kort…

20130610-182452.jpg

2 thoughts on “Lördagen.

  1. Jag har scrollat av och an, upp och ner på din blogg och har konstaterat att du har härliga bilder här :) Många helt vanliga men ändå fina :)

Kommentera

