En helt vanlig tisdag.

Solen sken från blå himmel och det var varmt på balkongen ikväll. Så ni kan ju gissa var jag har hållit hus. Pysslade mest med min kära padda, men hann ändå konstatera att jag snart kan äta min första jordgubbe från den egna plantan.

20130702-215634.jpg

20130702-215615.jpg

Även strandturnén fortsatte ikväll. Denna gång tog den oss till Krokby. Har inte simmat där sen början av lågstadiet tror jag :)

20130702-215834.jpg

Tillbaka i stan måsta jag kurva ut via Knipan och fånga det ändrande vädret på bild.

20130702-220021.jpg

Och det var den dagen i ett nötskal. Har inte särdeles intressanta grejs att skriva om såhär i veckorna kan jag tycka. Men det är väl helt okej att ha lite sommartakt på bloggen såhär i juli, sommarmånadernas sommarmånad.

Kommentera

