Söndag.

Tidigt imorse tog sambon en paus från semestrandet och åkte iväg till Sverige igen för att jobba några dagar. Så för mig innebär det två dagar riktigt för mig själv. De två dagarna inledde jag med att åka till Hangö och kolla in de sista SeaHorse Week klasserna. Måste bara älska stämningen där nere.

Nu har jag varit hemma en stund och ätit, och tanken var att sen åka iväg och kasta mig raklång på någon strand. Men efter 4 timmar i solen idag redan känner jag mig ganska färdigstekt för idag. Så nu fastnade jag här i skuggan på balkongen istället. Ska läsa lite, och sen kanske det blir ett dopp lite senare ikväll istället.

20130728-153723.jpg

20130728-153744.jpg

Kommentera

