Kyrksöndag.

Har idag spenderat söndag morgon så där riktigt traditionellt, i kyrkan. Orsaken var kusinens konfirmation. Efter det följde champagne, mat och tårtor i det oändliga, så lär åtminstone inte behöva äta förrän imorgon.

Ordentliga bilder skall jag bjuda på så fort jag orkar ta itu med att få dem överförda till datorn. Idag får ni nöja er med dagens färgtema.

20130818-181645.jpg

För en stund sedan packade jag in sambon i bilen och vinkade av honom för en obestämd tid framöver… Nu var det jobb som gäller i vårt västra grannland igen.
Så då kanske ni utgår från att hans knä är bättre och att han inte behöver kryckorna mera…? Ja det skulle jag också göra, men tyvärr är fallet inte så. På jobb måste man även om knäet fortfarande värker och inte går att stöda på. Svaret på magnetröntgen har han inte heller fått ännu, så det kan hända att det inte blir någon lång Sverige vistelse, om det visar sig att knäet måste opereras. Men är man överdrivet plikttrogen så är man antar jag…

Kommentera

