Fredag.

Eftersom jag inte sov mer än typ 3 timmar inatt, har jag mer eller mindre känt mig som en sengångare hela dagen idag. Så himla skönt att komma hem efter jobbet, kasta sig på soffan och ta en timmes powernap.

Nu är jag dock ännu mosigare i huvudet än tidigare. Så i brist på annat att komma med kan jag bjuda på våra stickalster, som snart skall skickas iväg för att i slutändan värma etiopiska babyn och småbarn. Ett litet bidrag är ju bättre än inget alls eller hur?

20130823-183025.jpg

20130823-183217.jpg

Och så lite nyinhandlat garn så att det kan bli flera mössor att skicka till Etiopien :)

20130823-183147.jpg

Ps. Sambo-update: Ingen knäoperation blir det i det här skedet. Inga ledband är av, men däremot har han en bristning i muskeln på baksidan av knäet. Nu skall det avvaktas i en månad, blir det inte bättre, kan det tänkas bli operation i alla fall…

Kommentera

