Fördelen.

För det mesta saknar jag sambon här bredvid mig i sängen då han inte är hemma. Kommer till och med på mig själv med att sakna hans snarkande ibland. Jag antar att det kan ge en viss känsla av trygghet det också.

Men så finns det tillfällen som ikväll. Då man har dubbelsängen helt för sig själv, och man kan ligga mitt på utan att någon klagar. Då man kan titta på Notting Hill i teven istället för på fotboll. Då man kan äta popcorn i sängen utan att få en fördömande blick. För man skall ju faktiskt inte äta i sängen.

Nej, det skall man ju inte. Förutom då man är ensam hemma och gör riktigt som man vill…

20130825-222224.jpg

3 thoughts on “Fördelen.

Kommentera

