Om att förtränga saker.

Har spenderat hela dagen på huvudkontoret i Helsingfors idag. Suttit på skolbänken från morgon till kväll. Massor med ny information att ta in, men tycker ändå alltid att det är roligt att lära sig nytt. Även om jag varit helt slut hela kvällen och inte fått nånting gjort här hemma.

Men det som slog mig både på vägen dit och på vägen hem var hur fort man egentligen glömmer saker. Är inte mer än ett drygt år sedan jag ännu körde in till stan två dagar i veckan. Ändå hade jag fullständigt förträngt de där härliga trafikköerna under rusningstid…

Tacka vet jag min arbetsväg på 50 meter här hemma i lilla staden! :)

20130828-210419.jpg

Kommentera

