Thank God it’s Friday!

Har haft världens mördarhuvudvärk hela dagen. Var lite rädd att jag hade migrän på gång. Men så kom jag hem från jobbet och tog ut lite frustrationer på dammsugaren, och vips var huvudvärken borta. Förhoppningsvis hålls den borta också.

Annars då? Ja inte mycket nytt här inte. Men har faktiskt anmält mig till en spanska kurs på MBI. Tänkte pröva återuppta dom studierna som blev på hälft i Novia.

Och på tal om Novia förresten, den skolan slutar aldrig att förvåna. Hade inte förvänta mig att höra något därifrån mera efter att jag fått betyget i början av juni. Men så idag morse fick jag plötsligt ett mejl. Har tydligen fått ett stipendium. Som jag inte hört något om förrän idag. Ingen aning om för vad. Men mitt kontonummer ville de ha i alla fall, och det gav jag ju förstås gladeligen. Nu får jag då vänta med spänning på vilken häpnadsväckande summa som dyker upp på konto :)

20130830-205543.jpg

Nu blir det lite lördagsgodis och någon chick-flick på teven. Och imorgon bitti kommer sambon hem för några dagar <3

20130830-211026.jpg

Kommentera

