1 september.

Den här helgen har då inte riktigt utspelat sig så som jag hade tänkt mig. Igår var den ursprungliga planen att ta oss iväg nånstans för att fira forneldarna. Men ni vet den där huvudvärken jag trodde jag hade sluppit av med på fredagen? På lördagmorgon hade jag migrän istället, så tji fick jag.

Nåh, svalde lite dundermedicin och vilade några timmar, så vi kom i alla fall iväg till Knäppen på mat och jag fick bilen tvättad på vägen hem. Men mer än det blev det inte heller. Vi stannade hemma och hänge i soffan framför teven istället. Vilket ju var riktigt mysigt det också i och för sig.

20130901-191432.jpg

20130901-191503.jpg

Men så imorse när jag återigen vaknade upp med ett nytt migränanfall på intågande, då var tålamodet slut. Så detta har kanske varit historiens mest onödiga veckoslut någonsin. Idag har jag sovit, vilat, vilat och sovit lite mer. Och imorgon åker sambon tillbaka till Sverige. Fiilis.

Till all tur är det nu mindre än 1 vecka kvar tills vi åker iväg på semester. Äntligen lite kvalitetstid på tumis utan arbetstelefoner och jobbrelaterade mejl. Halleluja!

20130901-192107.jpg

Kommentera

