Det värsta.

Det värsta med att vara gräsänka största delen av tiden är alla gånger man måste äta allena. Jag hatar det. Finns inget mer aptitförstörande.

Men åtminstone hade jag leftovers att äta idag, som mamma skickade med igår. Så åtminstone behövde jag inte stå framför spisen och laga nånting åt bara mig.

20130922-144004.jpg

Igår hade jag dock mycket bättre sällskap än bara mig själv. Barnvakt åt världens bästa brorsdotter hela dagen, och vi var bl.a. på lite äventyr i Salo med mamma/fammo.

20130922-144616.jpg

20130922-144731.jpg

Igår kväll somna jag på soffan någon gång efter 9. Hade fortfarande univelka efter torsdagens bröllopsfest. Som jag förresten inte ännu hunnit skriva om eller visa bilder. Men jag ska, jag lovar. Har t.o.m. fått in bilderna på datorn redan, så det är på gång :)

Kommentera

