I brist på annat.

Glädje: Är glad över att äntligen ha lite tid med sambon.

Förväntan: Väntar på spa-resan till Tallinn med arbetskompisarna nästa veckoslut ;)

Outfit: Mörkblå jeansleggings, vit topp och en grönblå långärmad t-skjorta.

Jobb: Rullar på som vanligt.

Hopp: Hoppas att sambons knä skall bli helt återställt efter operationen…

Träning: Imorgon blir det linedance och på torsdagmorgon skall blir det gymet och simhallen innan jobbet.

Humör: Riktigt bra. Känns skönt att bara mysa i soffan såhär i höstvädret.

Borde: Tvätta fönster. Urk.

Dåliga samvete: Hade dåligt samvete över att jag inte hunnit hälsa på fammo på länge, men ikväll har jag varit där, så nu känns det bättre.

Framsteg: Stressar lite mindre över sånt jag inte kan påverka.

Vilja: Skulle verkligen vilja ha den där egna tomten och det egna huset just nu! Någon som har en markplätt på landet i Ekenäs – Tenala trakten att sälja till oss?

Miss: Har inte lyckats med några större missar på sistone. Tror jag :)

Ord: Höst.

Låt: Chasing Cars – Snow Patrol.

Saknad: Fafa är alltid saknad <3

Beslut: Önskar jag skulle få besluta om planlösningar, köksinredningar och färger, men, när vi inte är där ännu…

3 thoughts on “I brist på annat.

  1. Nånä jag förstår. Jag sku ju oxå ha mitt eget hus där jag fick bestämma allt :) tänkt bara att de finns ett mysigt hus här i vår närhet till salu.

Kommentera

