Fint avslut.

Medan jag for fram som en virvelvind här hemma med dammsugaren, gick jag motvilligt med på att släppa ut sambon en sväng på egen hand.

Och ja, innan ni frågar, jag är överbeskyddande. Skräckscenarion om hur han halkar omkull med kryckorna på våta löv far genom huvudet på mig. Så ingen utevistelse har det varit utan mig här inte.

Nåja, till saken. Det visade sig vara värt att lita på att han, 30 år gammal, klarar av att gå ut själv en vända ;)
Hem hoppandes kom han nämligen med en väldigt fin fredagsbukett! Precis vad som behövdes för att begrava frustrationerna över att behöva städa på fredag.

20131011-174337.jpg

Kommentera

