Måndagsprojekt 2.

Emellan varven, då kakbottnen varit i ugnen, har jag sysselsatt mig med ett annat stort projekt. Foton. För det är tyvärr så att fastän jag knäpper en massa bilder med systemkameran, så kommer de aldrig vidare in på datorn. Ikväll tog jag dock tag i det igen, och fick in ett par hundra bilder.

Utöver det har jag också redigerat och komprimerat lite bilder som skall läggas upp på SouthCoastDancers-hemsida. Tyvärr kom det lite hinder på vägen då jag skulle publicera dem, så kan inte ännu be er gå in och kolla på dem. Men jag återkommer när jag får mina rättigheter till sidan uppdaterade :)

20131118-212001.jpg

Kommentera

