Tisdagssysslor.

Har inlett lillajulsstädningen med att kasta ut alla sängkläder på vädring och sen bäddat rent med favoritlakanen. Kommer sova som en prinsessa inatt. Finns väl inget bättre än en renbäddad säng? Dessutom åkte sambon iväg till Sverige igen ikväll, så har HELA sängen för mig själv ;)

20131126-204444.jpg

Resten av kvällen har jag sysselsatt mig med mitt evighetsprojekt. Fotona. Nu var det telefonen och paddan som behövde tömmas på bilder. Plus att jag ville få upp mera bilder på föreningens hemsida. Och så fick jag upp videon också efter många om och men. Filen var för stor för att läggas upp direkt, fick den inte komprimerad med mina usla program, så det slutade med att jag fick ladda upp den på YouTube först och sen länka den. Men skam den som ger sig!

Gå in och kolla vet jag, kanske ni blir danssugna? :)

20131126-204926.jpg

20131126-204945.jpg