Tonttarna har varit på besök!

Har fått en hel del kommentarer på jobbet om att vår plastgran inte är någon riktig julgran. Och trots att jag försökt förklara valet av plastgran med hur jobbigt det är att få den upp och ner från höghuslägenheten, så har förklaringarna förkastats. Har till och med gått så långt att jag lovat att vi ska ha en riktig gran så fort vi har ett eget hus. För visst tycker jag också om doften från en riktig gran.

Så för en stund sedan när jag kom hem från jobbet hittade jag en julgran hängande på vår dörr. Började gapflabba för mig själv i trapphuset. Så högt att grannen mitt emot stack ut huvudet och undrade vad som händer…

Utan tvekan en av de bästa julklapparna jag nånsin fått! Och tveklöst den allra roligaste! Sitter fortfarande och småflinar för mig själv :)

Och jag har ju mina misstankar om vem det är som ligger bakom det här… TACK ska ni ha! Det värmer mitt unga hjärta när jag tänker på vilket smussel som ligger bakom detta <3

20131223-171354.jpg

20131223-171535.jpg

Hur perfekt är det inte att inleda julledigheten på det här viset med ett riktigt gott skratt?

En riktigt GOD JUL till er alla!

Kommentera

