A trip down memory lane.

Då vi var små tog fafa en hel del foton på oss barnbarn, dvs. på mig och mina fyra kusiner. Han samlade dem sen i egna album åt oss alla. Under åren satt vi alltid nu som då och kollade igenom våra album hemma hos fammo & fafa. Men sedan fafa gick bort 2007 och fammo flyttade bort från huset, har albumen varit undanstoppade hos pappa. Ikväll hämtade pappa mitt album åt mig. Och om jag igår hade roligt när jag kollade på foton från det gångna året, så var det ingenting jämfört med hur roligt det var att nu gå 25 år tillbaka i tiden. Fick mig några skratt minsann, och det skulle ju inte vara särskilt schysst av mig att inte visa för er också. Enjoy, dom här bjuder jag på ;)

20131230-191611.jpg

20131230-191634.jpg

20131230-191657.jpg

20131230-191721.jpg

2 thoughts on “A trip down memory lane.

Kommentera

