De första dagarna…

Jag har spenderat de första dagarna av 2014 i sängen och på soffan. Någon sjuttons bobba som lyckats slå rot. Har haft feber i två dagar, och har låtit som en kråka när jag öppnat mun. Nu börjar det ge med sig sådär sakta tror jag, men halsen är ännu ordentligt sjuk. Och så har jag öronen i lås i hela tiden. Det har jag inte haft tidigare fast jag har varit täppt, så det är lite konstigt. Men bäst att bara hålla sig lågt ännu över helgen. Planerna var att plocka bort julen, men granen får nu stå framme än så länge. Istället tankar jag vitaminer och finrexin, och hoppas på lite mera energi.

20140104-112942.jpg

20140104-113011.jpg

20140104-113037.jpg

Kommentera

