Vardagslunk.

Det blir långt mellan inläggen här för tillfället. Tycker jag har fullt upp hela tiden, och dagarna går så snabbt, men känner ändå inte att jag gör något värt att dokumentera. Vardagslunk i allra högsta grad här med andra ord.

Torsdag redan och bara en arbetsdag kvar. Känns välkommet. Har inte mycket planer för det här veckoslutet heller. Men eftersom sambon skall på innebandymatch till Lojo på lördag förmiddag, så tror jag bestämt jag skall åka med och ta en tur igenom butikerna. Basklädsförrådet skulle behöva fyllas på lite, och så skulle jag eventuellt behöva ett par nya skor till bröllopet, som närmar sig med stora steg. Klänningen är beställd från Kina av alla ställen, efter mycket letas här på hemmaplan. Så håller tummar och tår att den passar och motsvarar förväntningarna :)

En annan sak jag faktiskt fått gjort den senaste veckan är inhandling av nya fotoramar, så att favorittöserna nu får stå på paradplats i vardagsrummet. Älskade ungar <3

20140123-212839.jpg

Kommentera

