En lista.

Har faktiskt inget vettigt att komma med just nu. Gjorde en gammal lista istället.

Du heter? Lena
Smeknamn? I barndomen bl.a. LenaLinus och Tjorven. Inget som fastnat och hängt med tills idag dock.
Låt som du lyssnar på när du är ledsen? I Don’t Want To Miss A Thing – Aerosmith
Beroende av? Närhet. Mjölk. Choklad.
Vad får du oftast komplimanger för? Mina bakverk.
Hur imponerar man på dig? Genom att våga vara sig själv.
Brukar du skratta för dig själv? Det händer nog ibland.
Vad står det i ditt senast inkomna SMS? Ring när du kan.
Var bor du? I Ekenäs centrum.
Trivs du där? Jodå. Men ute på landet skulle jag trivas ännu bättre…
Hur svarar du i mobilen? Beror på vem som ringer. Men oftast med förnamnet.
Vem ringde du senast? Rosse.
Vad sa den du senast pratade med i telefonen? Att han nog snart är påväg hem…
Antal timmar sömn inatt? 7.
Sov du ensam? Nej.
Brukar du komma i tid? Jo.
Hur känner du dig nu? Lite trött.
Vanligaste färg på dina kläder? Blått.
Vad tycker du om fötter? Öh. Fötter är… fötter. Har inga fotfobier, men inte kan jag nu påstå att jag gillar dem något extra mycket heller.
Vad saknar du? Det egna huset på landet. Egna barn.
Hade du en bra kväll igår? Jodå, en helt vanlig hemmakväll.
Favoritdryck på morgonen? Mjölk.
När brukar du oftast gå och lägga dig? Mellan 23 och 01 vanligtvis.
Är du blyg? Inte jätte blyg nej, men inte jätte utåtriktad heller. Beror på sällskapet.
Sysslar du med någon idrott? Linedance.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Kärlek, hmm. Jag vet inte riktigt. Attraktion vid första ögonkastet kanske.
Har du spytt offentligt? Nej.
Vad skulle du göra om du vore kille för en dag? Ingen aning faktiskt :)
Är du nöjd med ditt liv? Jodå. Jag uppskattar det jag har väldigt mycket. Men vi människor är ju giriga, så… :)
Är du bortskämd? Materialistiskt sett, nej. Har aldrig fått allt jag velat ha, och det är jag tacksam för idag. Men däremot är jag bortskämd med att ha helt härliga människor runt omkring mig hela tiden, både familj och vänner.
Vad gör du i morgon? Jobbar, och dansar linedance på kvällen.
Vad är det värsta du vet? Leverlåda.
Har du fina vänner och äkta vänskap? Jo det tycker jag!
Vad är det finaste du fått? Åh, kan inte bara nämna en sak. Har fått mycket fina saker under åren.
En speciell dag du minns? 28.11.2006.
Du samlar på? Muminmuggar. Originellt, jag vet.
Vem ringer du när du är arg/ledsen? Då ringer jag nog oftast ingen. Bearbetar det för mig själv för det mesta.
När grät du senast? Under helgen när jag tittade på någon film i teven. Händer ofta.
Vad skulle du göra om du vann en miljon? Köpa en tomt vid vattnet och bygga mig ett hus. Och så skulle jag resa.
Vill du gifta dig? Jo.
Vill du ha barn? Mycket gärna, ja.
Är du musikalisk? Nej. Snarare tondöv.
Vad dricker du helst när du är törstig? Vatten eller mjölk.
Bor dina föräldrar tillsammans? Jo.
Har du någon gång gråtit dig till sömns? Det har nog hänt några gånger ja.
Biter du på naglarna? Nej

Kommentera

