Hemlighetsmakerier.

Äntligen! får jag väl säga kan jag blogga igen utan att fundera på vad jag skriver. Det har nämligen pågått en hel del hemlighetsmakerier här den senaste tiden. Därför har det också varit väldigt tyst här på bloggen. Då mycket av fritiden har gått åt till att planera möhippa för en av sina bästa vänner, har det inte riktigt funnits så hemskt mycket att skriva om här utan att riskera avslöja nånting :)

Men i lördags var det möhippadags, så nu behöver jag inte längre fundera på att säga för mycket. Dagen var helt super lyckad, också enligt den blivande bruden, vilket ju är huvudsaken. Och lika roligt vet jag inte när jag skulle ha haft senast. Jösses så vi skratta! Tack massor till alla som var med, det blev en oförglömlig dag :)

IMG_3534_1

 

2 thoughts on “Hemlighetsmakerier.

Kommentera

