Bästa avslappningen.

Finns få ställen jag kan slappna av på lika bra som hos frissan. Känner riktigt hur all stress bara rinner av mig när jag sitter där. Att få sitta och få håret tvättat är ju förstås det allra bästa. Heaven!

20140225-171812.jpg

Sen var det ju också verkligen på tiden att jag gick till frissan. Visade sig att jag inte färgat håret sen mitten på oktober. Oktober!? Tyckte nog inte att det var sååå länge sen ändå :)

Men nu är jag då uppdaterad i håret och känner mig lite ny som mänska igen. Eftersom vädret idag varit väldig vårigt, fick jag nästan lite lust att göra någon mer eller mindre dramatisk förändring. Men eftersom det blir bröllop i lördag beslöt jag ändå att hålla mig till någonting beprövat. Så det blev kort & mörkt. Tryggt.

20140225-172212.jpg

Det allra bästa är att jag får gå dit igen i lördag och få håret tvättat & fixat inför bröllopet. Härligt härligt :)

Kommentera

