Delad glädje, dubbel glädje.

Det var så det kändes i lördags. Bara ren glädje i alla runt omkring en. Inte allra minst i brudparet själva. En sån lyckad dag på många sätt! Och jag kan inte sluta le. Kommer leva länge på den dagen. Tack Malin & Christer!

Själv lyckades jag ju bli sjuk passligt till bröllopet. Men överlevde på Burana. Och på glädjen möjligtvis :) Nu ligger jag dock hemma och betalar priset för det. Men det var sååå värt det så jag tänker inte klaga.

Bara jag återfår lite energi skall jag börja reda upp alla foton från bröllopet, och säkert visa er några också. Men har väl dryga 450 stycken, så det kan ta en stund :)

Tills dess får ni njuta av brudbuketten, som jag lyckades fånga, efter lite omvägar ;) Dock skall ni inte förvänta er någonting, har fångat en bukett för 4 år sedan också, men är fortfarande inte gift…

20140303-141329.jpg

Ja och så har vi ju förstås orsaken till tystnaden här på bloggen den senaste veckorna också. Bröllopsgåvan som jag har varit ”lite” upptagen med :)

20140303-141911.jpg

Kommentera

