Ibland vänder det.

Höll på att somna hela eftermiddagen på jobbet, och hann tänka att jag inte kommer att få någonting gjort hemma ikväll. Men så masa jag iväg mig till butiken, och fick sällskap av sambon, så det blev en riktig storhandel sist och slutligen.

Väl hemma rev vi sen igång med städningen, och vips så var den också gjord. Jäklar det går snabbt och smärtfritt när man är två. Så nu kan vi väl med gott samvete slappa resten av kvällen. Äta lite tacos och ta lite fredagsvin, och försöka hålla oss vakna tills Skavlan börjar :)

För imorgon är alla ingredienserna inhandlade till semlebaket. Plockade några nya recept från cyberrymden idag som skall testas, utöver de beprövade morotssemlorna.
Och till imorgonkväll har jag dejt spikad med bästisen! Det var allt för länge sen sist vill jag påstå, så det ska bli riktigt kul. Bara fixa lite mat, dricka lite vin och prata i mun på varandra :)

Och med det avslutar jag med en bild på mina kvinnodagstulpaner, som jag själv fick välja ;)

20140307-184253.jpg

Kommentera

