Veckan som gått.

Har haft full rulle på den senaste veckan. Både på jobbet och om kvällarna. Och veckoslutet var också riktigt fullbokat. Dock mycket positivt fullbokat.

Började helgen med middag på Bossanova på fredagkväll. Mötte upp med spanskagruppen för en ”avslutningsmiddag”. En super trevlig kväll, många goda historier och mycket skratt. För att inte tala om den fantastiskt goda maten. Rekommenderar att ni skall boka in en middag på Bossanova i sommar. Och medan ni ändå är där beställ en Bossa Breeze, en väldigt fräsch sommardrink :)

20140512-191133.jpg

20140512-191159.jpg

20140512-191218.jpg

20140512-191230.jpg

Trots att det blev en rätt så sen kväll på fredag, begav jag mig ut på nya äventyr redan kl. 9 på lördagmorgon. Då styrde jag kosan till Kimito och mötte upp med två godingar. Därifrån blev det riktning Åbo och ett riktigt tjejdygn började. Shopping på stan, mat, ishockey, Eurovision och en hel massa girltalk. Ett sånt dygn borde man ha inplanerat minst en gång i månaden tycker jag. Tack för sällskapet flickor, när tar vi det pånytt? :)

20140512-192300.jpg

20140512-192316.jpg

20140512-192335.jpg

20140512-192349.jpg

PS. Bildbeviset till trots så gjorde vi alltså lite annat än åt också…

På söndag förmiddag åkte vi hem från Åbo för att fira morsdagar på olika håll. Vilket förutom samvaro med alla härliga mammor, fammon och mommon i mitt liv, också betydde en hel del MAT. Mitt i min matkoma kom jag inte ens mig för att knäppa några bilder. Men kanske inte så farligt eftersom det säkert ändå bara skulle blivit bilder på MAT. Och det fick ni ju lite bilder på redan… ;)

Kommentera

