Sol!

Solen tittar äntligen fram igen. Jäklar så skönt. Nu väntar jag bara på den där värmen som dom utlovar. Så att man skulle kunna sitta ute på balkongen i mer än 5 minuter utan att frysa arslet av sig.

20140515-195726.jpg

Ikväll hade jag ändå rätt så varmt efter några timmar i köket, så det var ganska passligt att svalka av sig lite på balkongen. Fixade först lite räksmörgåsar till kvällsmat, hade en så grym himo på dem tidigare idag.

20140515-200423.jpg

Sen var jag tvungen att svänga ihop en kaka till jobbet imorgon, sådär i sista minuten. Vi hade en olycklig lucka i vårt bakschema, vilket skulle betytt att vi varit utan perjantaipulla till kaffet. En mindre skandal, så jag offrade mig ;) Blir en marshmallow-kladdkaka med grädde och jordgubbar. Ifall jag och sambon kan låta bli att äta upp den…

20140515-200503.jpg

Kommentera

