En guldkant i vardagen…

…är att få gå raka vägen till frissan efter arbetsdagen. Och njuta. I två timmar. Prata lite skvaller. Och förstås få frisyren uppdaterad. Tack och hej utväxt! Och så är jag ju alltid så nöjd när jag kommer därifrån. Även om det som idag, inte alls blev som jag själv tänkt innan jag gick dit.

Jag har kanske sagt det förut, men alltså jag bara ÄLSKAR att gå till frissan!

20140527-193037-70237866.jpg

Och vet ni vad det bästa är med den här tisdagskvällen? Jag är ledig imorgon! Förutom att ägna mig åt lite försummat hushållsarbete, så skall jag ligga på soffan och läsa en bok. Och bara stiga upp för att gå på lunch med en god vän. Och dessutom är det ju ledigt på torsdagen också :)

Kommentera

